Yosef Jamai

Det är jätte svårt att beskriva hur mycket du betyder för mig för det går inte ens att berätta med ord, det är så mycket mer! Jag har aldrig vart så här lycklig som jag är idag. Jag har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar dig. Jag har aldrig varit såhär kär. Det har aldrig gått såhär fort fram förut, kände på en gång att det var rätt! Det bara pirrar i magen när jag tänker på det. Du är det finaste jag har och skulle aldrig klara mig utan dig. Jag är så otroligt tacksam att just jag har fått dig. Har aldrig vart med om att jag ens träffat på en kille som är som du, du är verkligen speciell och jag är så glad att du bara är min! Kan inte fatta att du vart singel innan du träffa mig, du har ju världens vackraste personlighet. Du är precis den killen som jag brukade sitta och drömma om när jag var yngre. Vi har våran årsdag 29/10-2011 så vi har snart vart tillsammans i ett halvår men det känns som att vi har varit gifta i tio år. Jag blir mer och mer kär i dig för varje dag som går. Du känner mig så jävla bra och de är jag jätte glad för. Kan sitta och fantisera om våran framtid tillsammans...drömma mig bort. Direkt när vi skiljs åt så saknar jag dig! Jag tänker på dig hela tiden! Du är så jävla fin! Du är den enda som finns för mig och du är det dyrbaraste jag har. Jag har världens bästa pojkvän. JAG ÄLSKAR DIG!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0