Spanien BABY

Jag och älskling ska åka utomlands tillsammans för första gången i sommar. Dock åker vi inte själva utan vi åker med våra kompisar Maria och Robban :D Wohoo!!! Ska bli så jävla kul, längtar som fan! :) Vi flyger den 15e augusti och kommer hem den 26e. 4000kr kostar det för 2 st, bra bra. Robbans familj har lägenhet där i Benidorm med pool och det ligger nära havet, helt perfekt. Behöver verkligen det här och vet att Yosef gör det också. Jag måste fixa nytt pass och jag måste shoppa ny bikini iiiiiiih :D Vi får hoppas att jag hinner gå ner mina 10kg tills dess, ser ganska mörkt ut nu, behöver en rejäl spark i arslet! Juni Juli AUGUSTI!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0