Saturday...

Min mamma fyllde 56 år! Det firades med god mat & dryck med släkt hemma hos föräldrarna. Det var riktigt kul, hade många roliga och intressanta samtalsämnen, blev mycket gap och skratt! Grattis mamma<3
Senare  på kvällen åkte jag  in till stan och mötte upp en kompis till mig som heter Amanda, vi gick till Laughing Duck och där inne mötte vi upp April med vänner. Hade gått in för att ja skulle ta det lugnt, dricka några öl och bara ta det lugnt, snacka massa skit. Det blev bara mer och mer och till slut satt vi alla dä rmed massa shotts. Men det var kul, hade en bra kväll. Det som gjorde kvällen ännu bättre var att min underbara pojkvän Yosef kom och hämta mig...precis utanför med bilen, även fast han skulle upp 6:00 dagen efter och jobba. Hur skönt som helst! Hade nog blivit väldigt jobbigt för mig att ta mig hem själv fån stan den kvällen, så tack så jätte mycket för det min fina :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0