Övningsköra

Har äntligen börjat övningsköra! Just nu med pappa men i Augusti, då jävlar ska jag börja köra med min älskling, det ser jag verkligen fram emot. Men i alla fall så kör jag med pappa nu och jag har väl kanske kört 5 gånger. Vi har kört mycket på gålö för att jag ska få träna på att växla och hitta dragläge och så, väldigt bra ställe! Sist jag körde var nu i veckan och då var jag ute i trafiken för första gången, hur kul som helst! fast lite läskigt. Jag ska ha det där jädrans körkortet! Me and Yosie tänkte på om man skulle åka upp till Norrland och köra upp...men först och främst kanske jag borde öppna teoriboken!
Yosef har ju sin Chevrolet Trailblazer (som jag för övrigt älskar!) men den är tyvärr bara bajs! Inget funkar som det ska så den går ju inte genom besiktningen. Måste fixa till den och försöka bli av med så fort som möjligt. Jag kan ju ändå inte övningsköra i den, måste ha manuell. Dörför har världens bästa pojkvän fixat en volvo v40 som vi kan ha istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0