Mysig tjejkväll

Japp, det hade jag och Marie igår! Vi åkte in till stan och åt middag i kungshallarna (jag åt som vanligt på Latino stället, nom nom) det var riktigt gott, och onyttigt. Får ta och träna i helgen! Vi satt där ett tag och snacka skit, tog en kaffe eftter maten, sen gav vi oss av till bion på sergel. Vi såg Battleship. En mycket bra film! Trodde inte det när jag såg trailen för då verkar den ganska...hmm...aa dålig, men hade hört fån andra att den faktist var bra och det var den. Den är väldigt spännande och man blir helt inne i den, sammtidigt som det finns komik i den så den är ju även rolig. Dock vet jag inte riktigt vad jag tycker om att dom har satt Rihanna med i filmen, visst... hon gör ett bra jobb, men ändå, känns lite wierd. Bottom line är att jag rekommenderar er att se den!
Tack Marie för en underbar kväll med dig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0