Kosmetisk tatuering

Detta är något jag funderat på i flera år faktist, att tatuera in ögonbrynen! Det är nästan inga som vill att jag ska göra det för alla tror att det är jätte fult och att man kommer se ut som..jaaa jag vet inte, typ ett moster? Är jätte sugen i alla fall och jag har bokat en konsulation som är gratis, så jag ska dit nästa onsdag 13.30, wohoo! Det är ju inte parmanent, färgen sitter i lite olika från person till person men ungefär 2-5 år tror jag de var. Dessutom tänker jag ju inte lasra bort mina egna, det  växer ju ut. Skulle det vara så att jag inte blir nöjd får jag väl klippa lugg och låta mina egna växa ut efter den tatuerade formen, det är inte hela världen! Tänkte göra det här på Stockholms Beauty Centerpå drottningatan och det kommer gå på ungefär 4000kr, om jag inte vill ha deras nya 3D behandling, då blir det lite dyrare, upp mot 6000kr. Hoppas verkligen att vi kommer fram till något bra på onsdag, läängtar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0