HELGEN

Innan helgen så tänkte jag för mig själv attt det här kommer nog bli en någelunda lugn helg...blev inte riktigt så. Känner mig jätte gammal, jag orkar inte festa två dagar i rad alltså, känner mig helt sliten då. Förstår inte hur man orkade hålla på så förut, och då var det inte bara fredag och lördag man levde rövare utan det kunde ju vara flera dagar i veckan. Fy så såligt jag mådde igår, det var inge kul alls. Som tur är så blev det bättre framåt kvällen så man kunde i alla fall somna bra. Ska gå igenom helgen lite kortfattat tänkte jag.

Fredagen började lugnt, hade steffi över som sällskap. Vi fika och snacka massa skit och hade det mysigt! :) Meningen var att framåt kvällen skulle jag och älskling ut ovh äta middag och gå på bio. En sådandär romantisk parkväll. Hade tänkt se Safe House med Denzel Washington och Ryan Reynolds, den verkar så braaa! Sen är det ju två skit bra skådespelare! Måste se den någon annan gång snart eftersom det inte blev av, får bli nu i helgen. Istället åkte vi in till Hammarby sjöstad och gick på Texas longhorn där Lollo jobbar så hon blev vår den kvällen ;) Dom har sjukt god mat där! Det var verkligen jätte gott! Efter att vi suttit där ett tag kom Chriz också dit för att vänta på att Lollo skulle sluta så vi satt ner och drack lite, Lollo bjöd på goda shots och tror vi alla blev lite små lullliga, i alla fall jag och Yosef. Vi bestämmde oss för att gå på Ollan hemma i Haninge, så dit for vi. Har haft lite problem med en vakt där som inte brukar vilja släppa in mig. Han tror nämligen att jag är minderårig och har lånat någons leg. Nu stod han inte där när vi skulle gå in utan han kom fram till mig när det var stängningsdags och sa till. Väldigt otrevlig måste jag säga, som vanligt. Nu är jag inte välkommen dit något mer så vida jag inte skaffar mig ett nytt leg. Det känns så frustrerande när jag själv vet, och typ alla andra där att det är jag på legget att han hela tiden står och säger att man ljuger och inte är välkommenm inge kul alls. Har vart på Ollan sen jag var 18 liksom utan problem, det är ganska nyligen som den där vakten börjat där skulle jag tro, har inte sett han innan. Men men....vi hade kul där, träffa på några av Yosefs gamla kompisar som vi hängde med. Lagom glada tog vi en nattpromenad hem och var båda två mycket nöjda med kvällen!
Vaknade upp på Lördagen och mådde väl sådär, inte så farligt faktist. Denna dag skulle det vara tjejmiddag hos mig och sedan skulle det bli fest, också hos mig och Yosef. Marie kom hit på dagen och vi låg i soffan i flera timmar och bara slappa, as skönt! sen handlades det mat för kvällen. Det blev fläskfilé med en stor fet sallad till, massor med gott var det i den, bagett med vitlökssmör och guacamole. Det var riktigt gott, duktiga tjejer! De som kom till middagen var Marie, Steffi, Jennifer J och Jennifer Gb. Några timmar senare ramlade allt folk in. Vi vart väldigt många och fick störningsjouren på oss två gånger. Firade Klong den kvällen som fyllde 22år :) Det vart en helt okej lördagkväll. Det tråkigaste för mig var att jag hade på mig min nya fina vita klänning som blev helt nerspilld med rödvin. Den är helt förstörd, blev riktigt ledsen faktist, gillade den väldigt mycket, nu är den helt förstöd, Oh well...inte mycket att göra åt nu.

Låg i sängen och soffan och halvsov nästan hela söndagen. Fy, var bakis som en gris, smaka rumpa i munnen...som yosef sa haha, så där låg vi större delen av dangen. Vid middagstid så åkte vi faktist till Yosefs mamma och åt middag med henne och hans syster, mycket trevligt. Sen vart det bara ännu mer slapp i soffan framför teven och sen läggdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0