Första dagen

He hej och godmorgon. Har ju sagt innan att jag ska börja gymma igen, det måste bort massa kilon för att jag ska kunna bada och sola i sommar. Idag är det måndag så det är bara att sätta igång! Har precis ätit klart min frukost, ska plocka undan lite sen tänkte jag prommenera iväg till 24//7 som ligger i handenterminalen. Det var ju jätte länge sen jag gymma så får se hur mycket orkar. Jag vill ha en våg! Äger ingen och vet inte riktigt vart man köper en sådan. Måste hålla koll på  om det händer något och hur mycket som händer, behöver också ett måttband. Måste fixas!
Idag har Yosef möte ända till kl 18.00 och sen ska han ut med jobbet, så kommer bli helt ensam större delen av källen :( Ska passa på att övningsköra med pappa så går tiden fortare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0