Ett sista försök!

Halloj halloj. Det var inte igår! Har verkligen tappat suget för det här med bloggningen. Vad ska man skriva liksom?, varför skulle någon annan vilja läsa om mitt liv, så intressant är det inte! Men nu när jag bara är hemma och inte gör så mycket så tänkte jag att jag skulle ge det ett sista försök!

Hmm..vat var jag sist  jag skrev ett inlägg..tror jag bodde hos Sanna i Vendelsö då, hade precis blivit med katt och börjat bli jätte kär i min pojkvän Yosef, fast just då var vi inte tillsammans. Kommer ihåg att han skulle åka till Marocko i två hela veckor med sina kompisar och det var ju såklart inte jag speciellt glad över. Ville ju inte vara ifrån honom! Två veckor gick jätte segt men till slut kom han hem och då blev det oficiellt, han och jag!
Idag har vi det jättebra tillsammans och jag har aldrig vart så kär i hela mitt liv!

Jobbmässigt så är det som vanligt. Kvar som visstidare på Åhléns lager Axstores. Oftast jobbar man och ibland inte, just nu - inte! Suger som fan, det är verkligen jätte tråkigt att bara sitta hemma och umgås med sig själv, i och för sig så har jag träffat väldigt mycket kompisar den här veckan som man inte hunnit med tidiagre. Tänkte börja träna på gymmet igen nästa vecka. Körde ju ganska duktigt där ett tag men sen tappa jag suget helt och så blev det bara mindre och mindre, tillslut ingenting och det märks! Så skärpning på mig, ungefär en 8kg ska bort till sommaren så man kan sola och bada.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0