Den pinsamma sanningen

Jag och pappa åkte och köpte en personvåg igår för att jag ska kunna hålla koll på om min träning ger resultat. Nu har jag ju bara kört 1 dag seriöst men till senare. Jag ställde mig på vågen och fick en chock! Jag väger 60kg!!! Nu är det mer kilon som måste bort, 10kg! usch mår typ dåligt av det. Det är ju inte okej för min längd...det är det. Jag måste verkligen få ordning på det här, FORT! Det är ju förfan snart sommar, känner mig någelunda stressad. Idag har jag träningsvärk som fan från gårdagens pass. Jag ska ju inte bygga muskler, jag vill bara bli smalare och gå ner i vikt jag tränar mestadels kondition. Först prommenerar jag till gymmet och det tar ca 15min, sen är jag på bandet i 60min, sen styrketränar jag ca15min, sen avslutar jag med cykling 30min, sen promenerar jag hem, det tar lite längre tid att komma hem än dit, ca20min. Har ingen aning om det här är en bra och effektiv träning. Får väl se. Ska snart promenera dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0