Clearly Gone

Jag fick ett tips från en kompis om att testa dessa kapslar för min hy. Har alltid haft lite komplex över hyn, men inte så jätte farligt. Tycker bara att det är så himmla orättvist att vissa ser ut som bebisrumpor i ansiktet! I alla fall så har jag beställt dom har tabletterna och har snart ätit dom i två veckor. Resultat märks efter ca 1-2 månader. Har märkt en jätte stor skillnad på min kompis, hon ser jätte fin ut! Har också följt lite olika bloggar och det ser riktigt lovande ut. Det är inte direkt billigt men det är fan värt det! Clearly gone är vitamin B5 som är helt ofarlig, finns i nästan alll mat men inte tillräckligt mycket. Den hjälper till att minska talgproduktionen och ditt hår och naglar mår mycket bättre. Clearly gone finns i olika former som till exempel pulver, kapslar, flytande och så finns det även ansiktskölj och återfuktande kräm.  Jag äter kapslar så jag tar 7 st 3 gånger dagligen, alltså 21 kapslar om dagen. Det kankse låter mycket men det är det faktist inte! Det är 420 kapslar i en burk som räcker i 20 dagar och kostar 250kr. Funkar bra för mig hitills och jätte spänd på att de resultatet lite längre frammåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0