Bra vecka

Har haft en väldigt mysig och trevlig vecka. Vart mycket i stan, ute och lunchat & fikat med vänner. Träffade Emy och henne lilla son Leo, har inte träffat dem på  evigheter så det var mycket trevligt, tack för middagen Emy och Patrick. Var på konsulation i onsdags med Amanda angående tatuering av mina bryn. Det såg riktigt bra ut så har bokat tid nästa torsdag! Jätte nervös, men det går ju att avboka! Igår var jag på arbetsintervju för Model House, man ska sköta deras bokning för kunder. Kändes lite som ett telefonsälj så är mycket tveksam, men vi får se. Det var Yosefs ända lediga dag och han stiger upp tidigt med mig på morgonen för att göra mig sällskap till stan..till intervjun. Hur gulligt som helst, tack älskling! <3  När intervjun var klar promenera vi runt lite i stan, vi gick till Fridays i kungsträdgården och luncha/fika lite. Sedan kolla vi runt lite i affärer, nöjda och belåtna och vi åkte hem.
Betalade min första räkning igår, själv! Fick ju lite hjälp av älskling men ändå :) Idag är det städ och tvättdag sen blir det mys med älskling när han kommer hem. Tänkte laga någon god middag till oss också. Trevlig fredag till er alla!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0