Tisdag och Paradise Hotel

Vakna upp med älskling, sovmorgon till klockan 8 faktist! Jätte skönt, han skulle besikta bilen i Jordbro typ halv så det var därför. Fick skjuts hem och nu sitter jag här, ska koka mig själv lite vaniljte tänkte jag! Runt 4 tiden kommer älskling och hämtar upp mig igen så ska jag följa med till lägenheten i vh, håller ju på och renoveras förfullt! Från scratch liksom, rivit ut rubbet och börjat om. Kommer lägga upp före och efter bilder sen, älskling är sååå duktig! <3 Brukar åka hem så vi kommer lagaom till middagen. Hans pappa lagar den godaste maten! Muuums. Sedan ska vi såklart kolla på Paradise Hotel som vi brukar följa hihi, måste lära Jocke de där kortspelet också! Jusste, det är Desperate housewives ikväll på 5an kl 21:00 !  

Alltså Paradise Hotel - Känns som att deltagarna detta år är väldigt unga. Melissa! OMG! Vilken jävla brud, kan ju vara den mest irriterande människa på denna jord? Fyfan, spy på henne! Jag tror seriöst att det måste vara något fel på henne, på riktigt alltså! Jocke hatar henne också, tycker väldigt lika gällande paradise :$ moaha. Gillade Julia som tyvär åkte ut för ett tag sen, Lin är också okej, känns som att hon kommer få smaka lite på sin egna medecin (tänker på hur hon gick bakom JPs rygg med hennes nuvarande partner Erik och den nya tjejen Aija nu som kom in som han verkar fatta tycke för) Johannes och Petter är chill, även Emanuel...men resten? Njaaa vet inte riktigt. Går från mån-tors kl 19:30 - 20:00 på 6an.
 

röda X ogillar Emelie Johansson 20år. Tror hon är kvar i fjortis stadiet? Melissa Cotield 19 år. Jävla häxa!
gröna ringar gillar Johannes Aasa, Petter Jannson 24år, Emanuel Wäsström 21år, Lin Kowalsa 19 år.  
svarta X utslagna Leandro Chazarreta 19år, Jean-Pierre Lopes Marques 24 år, Sandra Fransson 20 år, Julia Krischel 25 år. Henne gillade jag starkt.
De andra deltagarna i huset är
                                                                                                                   
Erik helt okej, Alexandra uuuusch, Veronica är jag inte riktigt säker på - störig, jobbig i alla fall, Damir, tråkig kille!, Aija verkar skön, kan nog få igång Paradiset lite grann tror jag.


Kommentarer
Postat av: Grethe

fin blogg :)

2010-12-08 @ 17:09:34
URL: http://grethes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0